Monday 20 February 2012

" Kisah Tinggal Sebulan"

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pemain UPSI..
Tajuk "Kisah Tinggal Sebulan" adalah satu tajuk yang baik untuk dijadikan kupasan atau pengisian kita pada minggu ini..
Bertitik tolak serta rentetan dari sesi latihan kita pada sebelum ini.. ianya adalah satu kenangan yang boleh dikatakan hebat bagi pemain-pemain baru. Masakan tidak  ANDA dapat bermain dengan pasukan yang mempunyai nama seperti Presiden Perak, UiTM, SSBJ, MBSA dan Lain-lain lagi..
Tetapi apakah yang anda semua rasai atau apakah hasil (impak) dari perlawanan persahabatan tersebut?
perkara tersebut seharusnya ANDA sebagai pemain yang memikirkannya............................
Berbagai halangan, dugaan, pahit, dan manis yang akan ANDA tempuhi sekiranya mahu berjaya. Tapi yang menjadikan kenangan atau pengalaman itu pahit dan manis adalah diri kita SENDIRI.. jadi Ayuhlah Pemain UPSI-UPSI semua bangkitlah.. bangkitlah.. untuk mencapai kejayaan.. yang kita ingin kecapi selama ini..
Pada masa ini kita amat jauh.. amat jauh ketinggalan dengan rakan-rakan di IPT lain kerana mereka dikelompok DIV1,DIV2 dan DIV3.. kita di mana?
Renung-renungkanlah wahai Pemain-pemainku...
buktikan anda mampu berjaya...berjaya untuk menaikkan nama UPSI dan menaikkan nama ANDA semua supaya ianya menjadi satu kenangan (setimental value) yang terindah sepanjang kehidupan anda sebagai seorang pemain bola dan pelajar UPSI khasnya..
Akhir kata saya mengucapkan syabas dan terima kasih kepada ANGAH,SIDDIQ,SYUKOR dan RIDHUAN kerana sanggup bersama-sama untuk membantu pasukan KITA walaupun mereka tidak diberikan apa-apa ganjaran/elaun.. inilah yang dikatakan SEMANGAT, saya kagum dengan anda SEMUA BOY'S.. bantulah adik-adik awak semua untuk BERJAYA..

Nukilan
Coach Hazril

1 comment:

isa pmk said...

well done coacher....kemonnnn boyyyssss....

Post a Comment